Едноставно да го наречеме уметнички израз што стои, односно се движи меѓу фотографијата и видеото, GIF-от (Graphics Interchange Format) ја има предноста во однос на двете со својот „блиц“ привлечен ефект, мала „бајтажа“ (особено во однос на видеото); краткото траење што овозможува стотици едно-по-друго гледања (во атрактивните GIF случаи) и покрај тоа што знаеме дека сме „заглавени“ во нешто што се врти во круг до бескрај …

Како врсник на светската мрежа (World Wide Web), Интернетот е природната средина за „гифот“, а поради неговите наведени предности на кои е соодветен и потенцијалот за виралност, бизнисот/компаниите веќе одамна го користат и ангажираат GIF-уметници за своите онлајн презентации/кампањи.

Во продолжение можете да погледнете неколку автори кои се ценети меѓу фановите на оваа дигитална уметност.

Guillaume Kurkdiian

Paul Robertson


Patakk


James Curran


Uno Moralez


Sachin Teng


Rafael Verona


Lilli Carré

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here